Înapoi la Curs
Programare cu Java - Curs IT Online
0% Finalizat
0/0 Steps
-
Introducere
Despre modul si structura sa3 Lectii -
Incepem cu ce este important in viata ta5 Lectii
-
Saptamana 1 - Programare cu JavaDespre Programare si domeniul IT4 Lectii
-
EXTRA - Elemente importante despre programare3 Lectii
-
Saptamana 2 - Programare cu JavaIntroducere in Programare cu Java15 Lectii|1 Test de verificare
-
Ce vom studia in acest capitol?
-
Instalare Java - JRE, JDK, IDE
-
Crearea primului program in Java
-
Tipuri de Variabile in Programare - int, float, double, char, String
-
Alte tipuri de variabile (clase) - Integer, Float, Double
-
Comentarea codului in Java
-
Operatori in Programare
-
Cum sa inveti Programare folosind Google?
-
Citirea datelor de la tastatura
-
Exercitii #1 - Incepator
-
Recapitularea 1 (Partea 2) - Aplicarea conceptelor invatate printr-un exemplu
-
Exercitii #1 - Intermediar
-
Exercitii #1 - Avansat
-
Probleme propuse
-
Rezolvare exercitii si probleme propuse
-
Ce vom studia in acest capitol?
-
Saptamana 3 - Programare cu JavaInstructiuni conditionale & bucle11 Lectii|1 Test de verificare
-
Ce vom studia in acest capitol?
-
Instructiunea if in Java
-
Instructiunea switch in Java
-
Instructiunea for in Java
-
Instructiunea while in Java
-
Recapitularea 2 - Aplicarea conceptelor invatate printr-un exemplu practic
-
Exercitii #2 - Incepator
-
Exercitii #2 - Intermediar
-
Exercitii #2 - Avansat
-
Exercitii propuse
-
Rezolvare exercitii si probleme propuse
-
Ce vom studia in acest capitol?
-
Saptamana 4 - Programare cu JavaMetode in Java9 Lectii|1 Test de verificare
-
Saptamana 5 - Programare cu JavaProgramare Orientata pe Obiecte (Bazele)11 Lectii|1 Test de verificare
-
Ce vom studia in acest capitol?
-
Concepte despre POO (Programarea Orientata pe Obiecte)
-
Clase in Java
-
Specificatori de acces in Java
-
Metode in Clase - Getters & Setters
-
Constructori & Destructori in Java
-
Exercitii #4 - Incepator
-
Exercitii #4 - Intermediar
-
Exercitii #4 - Avansat
-
Probleme propuse
-
Rezolvare exercitii propuse
-
Ce vom studia in acest capitol?
-
Saptamana 6 - Programare cu JavaProgramare Orientata pe Obiecte (Avansat) - Partea 110 Lectii
-
Ce vom studia in acest capitol?
-
Folosire IDE online - Replit.com
-
UML in Java - Partea 1
-
Relatia de Asociere, Agregare si Compunere intre clase
-
Relatia de Compunere intre clase
-
Relatia de Compunere intre clase - Exemplu Practic
-
Relatia de Agregare intre clase
-
Relatia de Agregare intre clase - Exemplu Practic
-
Mostenirea claselor (Inheritance)
-
Mostenirea - Exemplu practic
-
Ce vom studia in acest capitol?
-
Saptamana 7 - Programare cu JavaProgramare Orientata pe Obiecte (Avansat) - Partea 211 Lectii|1 Test de verificare
-
Polimorfism - Overriding & Overloading
-
Polimorfism - Exemplu Practic
-
UML in Java - Part 2
-
Cum sa creezi o diagrama UML
-
Clase abstracte
-
Clase abstracte - Exemplu practic
-
Interfete in Java
-
Interfete in Java - Exemplu Practic
-
Resurse recomandate pentru studiu
-
Exercitii recomandate
-
Rezolvare exercitii recomandate
-
Polimorfism - Overriding & Overloading
-
Saptamana 8 - Programare cu JavaExceptii in Java3 Lectii
-
Operatii cu Fisiere in Java9 Lectii|1 Test de verificare
-
Saptamana 9 - Programare cu JavaStructuri de Date si Colectii16 Lectii|1 Test de verificare
-
Ce vom studia in acest capitol?
-
Colectii in Java
-
Vectori (Arrays)
-
Array-uri in Java - Exemplu
-
Liste (LinkedList)
-
Liste in Java - Exemplu
-
Iterator & For each in Java
-
Stack (Stiva) - LIFO
-
Stive in Java - Exemplu
-
Queue (Cozi) - FIFO
-
Queue in Java - Exemplu
-
Dictionare (HashMap)
-
Dictionare in Java - Exemplu
-
Despre Grafuri si Arbori
-
Exercitii recomandate
-
Rezolvare exercitii recomandare
-
Ce vom studia in acest capitol?
-
Saptamana 10 - Proiect de finalProiect - Dezvoltarea unei aplicatii folosind Java
-
Saptamana 11 - Problem SolvingProblem Solving & Troubleshooting5 Lectii
-
Saptamana 12 - Baze de Date - Despre bazele de dateAdministrarea bazelor de date8 Lectii
-
Aspecte teoretice despre bazele de date – Ce este o baza de date
-
Aspecte teoretice despre bazele de date – Proiectarea bazei de date
-
Notiuni fundamentale – Tipuri de date, operatori si comenzi SQL
-
Notiuni fundamentale – Instalarea SQL Developer si crearea primelor tabele
-
Limbajul SQL – Limbajul de definire si manipulare a datelor
-
Limbajul SQL – Exercitii practice
-
Exercitii recomandate
-
Baze de date & Data Analyst – CE, DE CE, CUM?
-
Aspecte teoretice despre bazele de date – Ce este o baza de date
-
Saptamana 13 - Baze de Date - Limbajul SQL - Partea 1Administrarea bazelor de date7 Lectii|1 Test de verificare
-
Interogari – Interogari simple si Jonctiuni
-
Interogari – Exercitii practice
-
Functii predefinnite – Functii single-row si de grup
-
Functii predefinite – Exercitii practice
-
Alte obiecte ale bazelor de date – VIEW, TRIGGER, INDEX, SEQUENCE
-
Alte obiecte ale bazelor de date – Exercitii practice
-
Exercitii recomandate
-
Interogari – Interogari simple si Jonctiuni
-
Saptamana 14 - Baze de Date - Limbajul SQL - Partea 2Administrarea bazelor de date9 Lectii|1 Test de verificare
-
Notiuni avansate – Operatorii UNION INTERSECT si MINUS, DECODE si CASE
-
Notiuni avansate – Parcurgerea structurilor ierarhice si SQL injections
-
Clean Code – Notiuni de baza
-
Clean Code – Notiuni intermediare
-
Clean Code – Notiuni avansate
-
Imbunatatirea performantei – Chei primare si Indecsi
-
Imbunatatirea performantei – Date inconsistente si redundanta
-
Imbunatatirea performantei – Optimizare la nivel de interogare
-
Exercitii recomandate
-
Notiuni avansate – Operatorii UNION INTERSECT si MINUS, DECODE si CASE
-
Saptamana 15 - Introducere in Git & GitHubGit & GitHub – Introducere8 Lectii
-
Saptamana 16 - Notiuni avansate despre GitGit & GitHub – Aprofundare10 Lectii
-
Saptamana 17 - IT-ul in lumea realaIT-ul in lumea reala4 Lectii
-
Framework-ul Carierei10 Lectii
Participanții 1659
-
02cristian-damiangmail-com -
19tomacatalin93gmail-com -
a_moscaliucyahoo-com -
a-andreea913gmail-com -
a-lupoaeyahoo-com
Capitol 5,
Lectie 9
În desfășurare
Citirea datelor de la tastatura
Capitol progres
0% Finalizat
Citirea datelor de la tastatura (aka. Citirea datelor prin consola – din IntelliJ, in acest caz) inseamna sa rulezi un program, iar aceasta sa-ti ceara introducerea datelor direct de la tastatura. Este o metoda foarte buna de antrenament si de verificare a faptului ca programul tau functioneaza corect. In aplicatii reale nu vei interactiona foarte mult cu acest mod, decat atunci cand ii ceri utilizatorului sa o faca (in rest vei opera cu fisere sau date transferate prin retea).
Răspunsuri